Шановний Абоненте! Доводимо до Вашого відома, що відтепер, замовити послугу “Очікуванний платіж” можна лише в Персональному кабінеті.

 Що таке послуга «Очікуваний платіж», та як нею користуватися?

«Очікуваний платіж» це дуже зручна послуга для тих абонентів які:

  • забули оплатити;
  • не встигли оплатити;
  • оплатили в останні дні місяця в касі банку і гроші ще не встигли прийти на їхній особовий рахунок.

Оскільки 1-го числа грошей на Вашому рахунку немає з будь-якої із вищевказаних причин, надання доступу до інтернету для Вас припиняється.

Якщо ви все ж таки плануєте користуватись Інтернетом то Ви можете його включити через персональний кабінет скориставшись послугою «Очікуваний платіж». Для цього зайдіть у свій персональний кабінет і під Вашим станом рахунку внизу виберіть функцію «Очікуваний платіж». Уважно прочитайте умови надання послуги, поставте галочку [надати послугу], і введіть пароль (за замовчуванням це номер Вашої угоди). Після цього послуга Інтернет одразу активується.

Послугою очікуваний платіж можна скористатись лише протягом перших 8-ми днів місяця, тобто з 1 по 8 число місяця. Вартість послуги  для тарифів з швидкостями 10 мбіт/с та 20 мбіт/с — 5грн,  для 50 мбіт/с — 2 грн. та 100 мбіт/с — безкоштовно. Не залежно від того, коли саме з 1 по 8 число Ви активуєте дану послугу, вона буде діяти до 8-го числа місяця.

Якщо в Вас не получається зайти в Персональний кабінет

 

  • Якщо в Вас немає доступу до мережі інтернет

Перевірьте правільність назви сайту, введенного у стрічці веб-адреси. Навіть якщо в Вас немає інтернету, Ви завжди можете зайти на наш сайт.

Важливо!

Адреса сайту повинна бути введена повністю: http://www.nim-net.com.ua

  • Якщо Ви не знаєте пароль для авторизації в персональному кабінеті

Для того, щоб авторизуватись, Вам потрібно ввести пароль. Відновити його Ви можете натиснувши посилання “забули пароль?” і вибравши зручніший для Вас спосіб відновлення пароля. Якщо Ви бажаєте відновити пароль через sms-повідомлення, тоді вказівки для звершення цієї операції прийдуть на номер телефона, який Ви вказували при підключенні. Якщо Ви бажаєте змінити Ваш контактний номер телефону, або будь-яку персональну информацію, зверніться за допомогою в наш офіс з документами, що засвідчують особу.