Часті питання

Скільки коштує, та що входить у вартість підключення послуги доступу до Інтернету?

Підключення абонента до мережі Інтернет безкоштовно. До послуги підключення входить прокладення кабелю до персонального комп’ютера клієнта і налаштування ПК. Зверніть увагу — у нас діють постійні акції при підключенні нових Абонентів.

Що таке персональний кабінет?

Персональний кабінет — Ваш персональний захищений розділ сайту, де можна отримувати відомості про замовлені послуги, керувати послугами, дивитись свій трафік, задавати нам запитання і т. д.

Чому я не можу зайти в персональний кабінет?

Якщо в Вас немає доступу до мережі інтернет

Перевірте правильність назви сайту, введеного у стрічці веб-адреси. Навіть якщо в Вас немає інтернету, Ви завжди можете зайти на наш сайт. Важливо! Адреса сайту повинна бути введена повністю: https://nim-net.com.ua

Якщо Ви не знаєте пароль для авторизації в персональному кабінеті

Для того, щоб авторизуватись, Вам потрібно ввести пароль. Відновити його Ви можете натиснувши посилання «забули пароль?» і вибравши зручніший для Вас спосіб відновлення пароля. Якщо Ви бажаєте відновити пароль через sms-повідомлення, тоді вказівки для звершення цієї операції прийдуть на номер телефона, який Ви вказували при підключенні. Якщо Ви бажаєте змінити Ваш контактний номер телефону, або будь-яку персональну інформацію, зверніться за допомогою в наш офіс з документами, що засвідчують особу.

Чи можу я подивитись на вхідний і вихідний трафік?

Так, це можна зробити. Для цього необхідно зайти у свій «Персональний кабінет», у ньому Ви побачите опцію «Статистика». Натиснувши на неї Ви зможете переглянути свій вхідний і вихідний трафік поденно за останні два місяці.

Які правила зміни пакетів послуги Інтернет?

Щоб змінити свій тарифний план, необхідно зайти у свій «Персональний кабінет» у розділі «Керування пакетом» є опція «Запланувати зміну пакету», де необхідно ввести пакет, яким Ви бажаєте користуватись і свій пароль, після чого клікнути на кнопку «Відправити».

Зверніть увагу!

  • Перехід між пакетами можливий лише в кінці місяця.
  • Перехід з вищого тарифного плану на нижчий становить 30 грн. Перехід на вищий тарифний план є безкоштовним.
Коли я повинен оплачувати за послугу Інтернет?

Ми працюємо по передоплаті! Враховуючи те, що при проходженні платежів через каси банківських установ виникають затримки в ідентифікації платежів Абонентів до 5 днів, ми рекомендуємо здійснювати платіж до 25-го числа місяця для того, щоб інформація про оплату була відображена на Особовому рахунку Абонента до початку розрахункового періоду (до 1 числа наступного місяця).

В 00:00 при переході на новий місяць з Вашого балансу автоматично знімається абонентська плата за користування послугую інтернет, відповідно до Вашого тарифного плану.

При відсутності доступу до мережі Інтернет здійсніть наступні кроки
  • Перевірте чи ввімкнений комп’ютер або Wi-Fi роутер.
  • Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  • Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на Персональний кабінет і перевірте стан послуги.
  • Якщо Персональний кабінет недоступний, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Підключення по локальній мережі » або «Ethernet». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
  • Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні налаштування брандмауера (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки.
  • Якщо мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP]. Якщо в цьому пункті пише [Налаштовано вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Інтернету TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
  • Якщо мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або антивірусне ПЗ/фаєрвол.
Як мені швидко поповнити особовий рахунок?

Радимо поповнювати рахунок за допомогою платіжних терміналів (для сплати необхідно пам’ятати тільки номер договору) або платіжних карток із використанням Інтернету.

Кожний Абонент, навіть у випадку тимчасового відключення від послуг компанії, має доступ до Персонального кабінету. У Персональному кабінеті є підрозділ «Поповнити особовий рахунок», де ви можете сплатити за вибрану послугу за допомогою банківської картки Visa або MasterCard. Зарахування коштів на ваш особовий рахунок абонента відбувається протягом 10-15 хвилин з моменту платежу.

Більш детальну інформацію можна прочитати у розділі про оплату послуг.

Що таке послуга «Очікуваний платіж», та як нею користуватися?

«Очікуваний платіж» це дуже зручна послуга для тих абонентів які:

  • забули оплатити;
  • не встигли оплатити;
  • оплатили в останні дні місяця в касі банку і гроші ще не встигли прийти на їхній особовий рахунок.

Оскільки 1-го числа грошей на Вашому рахунку немає з будь-якої із вищевказаних причин, надання доступу до інтернету для Вас припиняється.

Якщо ви все ж таки плануєте користуватись Інтернетом то Ви можете його включити через персональний кабінет скориставшись послугою «Очікуваний платіж». Для цього зайдіть у свій персональний кабінет і під Вашим станом рахунку внизу виберіть функцію «Очікуваний платіж». Уважно прочитайте умови надання послуги, поставте галочку [надати послугу], і введіть пароль (за замовчуванням це номер Вашої угоди). Після цього послуга Інтернет одразу активується.

Послугою очікуваний платіж можна скористатись лише протягом перших 8-ти днів місяця, тобто з 1 по 9 число місяця. Вартість послуги 5грн. Не залежно від того коли саме з 1 по 9 число Ви активуєте дану послугу, вона буде діяти до 9-го числа місяця.

Я не користувався Інтернетом від початку місяця. Чи можна його активувати з середини місяця і як буде нараховуватися абонентська плата?

Якщо Ви не користувалися Інтернетом з початку місяця, а хочете активувати з середини місяця, тоді до 10 числа включно Ви змушені заплатити, як за весь місяць. Починаючи з 11 числа включно вступає в силу диференційована система оплати, тобто Ви заплатите  меншу суму — тільки за ті дні, протягом яких Ви будете користуватися Інтернетом(до кінця місяця). Приклад:

Щомісячна абонплата Вашого тарифного плану становить 200 гривень. Але оскільки Ви активували пакет не 1 числа, а з 11 , наприклад,  то у поточному місяці вам потрібно платити менше. Рахуємо з урахуванням того, що в місяці підключення 30 днів:

Суму абонплати 200,00 гривень ділимо на кількість днів у місяці (30) і отримуємо вартість користування пакетом за один день: 200 : 30 = 6,66 . Множимо вартість користування пакетом за один день на кількість днів, протягом яких Ви ним користувалися: 6,66 * 20 = 133,20. Отримуємо суму, яку вам необхідно сплатити для активації послуги — 133,20 гривень. З наступного місяця треба буде платити вже повну абонентну плату — 200 гривень.

Чи можу я підключити два або більше ПК до кабельного модему? Що для цього потрібно?

Ви можете придбати спеціальний пристрій — мережевий роутер, який підключається до мережевого кабеля та Ваших ПК; роботи по установці роутера можуть виконуватись нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту. На роутер підключається один тарифний план.

Як призупинити користування послугою?

Ви можете призупинити користування послугою якщо на вашому рахунку позитивний баланс. Зробити це можна за допомогою Персонального кабінету абонента, розділ Керування пакетом.

У яких випадках компанія може призупинити доступ до послуги?

Якщо у Вас на рахунку від’ємний баланс, тобто заборгованість за послугу чи користування обладнанням.

Крім того, компанія має право призупинити надання послуги, коли Абонент:

  • завдав або спробував завдати шкоди базовому обладнанню/програмному забезпеченню компанії чи користувачам мережі Інтернет шляхом умисного формування блокувального трафіку, поширення комп’ютерних вірусів, спаму та ін. У разі встановлення повторного факту компанія має право розірвати договірні відносини з абонентом в односторонньому порядку;
  • поширює інформацію, що ображає честь і гідність інших абонентів, персоналу компанії, працівників інших підприємств під час виконання ними своїх обов’язків з обслуговування абонента;
  • порушив договірні зобов’язання, Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг компанії;
    навмисно завдав шкоди іншим особам або виконував дії, спрямовані на заподіяння збитку;
    вчинив протиправні дії у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), систем та комп’ютерних мереж і мереж електрозв’язку;
  • надавав послуги третім особам, якщо таке право не передбачено окремим договором із підприємством.
Що таке UA-IX?

UA-IX — це українська точка обміну інтернет-трафіком. Забезпечує максимальну зв’язність мереж українських провайдерів і обмін трафіком між ними по найкоротших маршрутах в межах країни.

Я не знайшов відповіді на свої запитання, куди я можу звернутись?

Телефонуйте у наш центр обслуговування по телефонах 067 563-47-85 або 093 170-25-52 з 09-00 по 22-00 (пн. по сб.) і з 11-00 по 20-00 (нд.) без вихідних і без обіду. Ми з радістю надаємо відповіді на всі Ваші запитання стосовно підключення і роботи інтернету.

Увага! Виклик техніка

Виклик техніка на дім не проводиться, якщо Абонент знаходиться у стані наркотичного або алкогольного сп’яніння. Дуже Вас просимо поводитись коректно з нашими працівниками. Якщо виникають конфліктні або незрозумілі ситуації просимо Вас телефонувати 067 563-47-85 або 093 170-25-52.