При відсутності доступу до мережі Інтернет здійсніть наступні кроки

  • Перевірте чи ввімкнений комп’ютер або Wi-Fi роутер.
  • Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  • Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на Персональний кабінет і перевірте стан послуги.
  • Якщо Персональний кабінет недоступний, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Підключення по локальній мережі » або «Ethernet». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
  • Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні налаштування брандмауера (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки.
  • Якщо мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP]. Якщо в цьому пункті пише [Налаштовано вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Інтернету TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
  • Якщо мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або антивірусне ПЗ/фаєрвол.