При відсутності доступу до мережі Інтернет здійсніть наступні кроки
Перевірте чи ввімкнений комп’ютер або Wi-Fi роутер.
Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого комп’ютера або Wi-Fi роутера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на Персональний кабінет і перевірте стан послуги.
Якщо Персональний кабінет недоступний, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Підключення по локальній мережі » або «Ethernet». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні налаштування брандмауера (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки.
Якщо мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP]. Якщо в цьому пункті пише [Налаштовано вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Інтернету TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
Якщо мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або антивірусне ПЗ/фаєрвол.