У яких випадках компанія може призупинити доступ до послуги?

Якщо у Вас на рахунку від’ємний баланс, тобто заборгованість за послугу чи користування обладнанням.

Крім того, компанія має право призупинити надання послуги, коли Абонент:

  • завдав або спробував завдати шкоди базовому обладнанню/програмному забезпеченню компанії чи користувачам мережі Інтернет шляхом умисного формування блокувального трафіку, поширення комп’ютерних вірусів, спаму та ін. У разі встановлення повторного факту компанія має право розірвати договірні відносини з абонентом в односторонньому порядку;
  • поширює інформацію, що ображає честь і гідність інших абонентів, персоналу компанії, працівників інших підприємств під час виконання ними своїх обов’язків з обслуговування абонента;
  • порушив договірні зобов’язання, Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг компанії;
    навмисно завдав шкоди іншим особам або виконував дії, спрямовані на заподіяння збитку;
    вчинив протиправні дії у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), систем та комп’ютерних мереж і мереж електрозв’язку;
  • надавав послуги третім особам, якщо таке право не передбачено окремим договором із підприємством.